Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Jutskakuurupiilomies



Päivän kuva-arvoituksena mitä ilmeeni kertoo: A. Olen pahoillani B. En ole pahoillani C. EVVK. Oikea vastaus on BeeCeen sekäettä, koska Aahan olen kissaeläimenä geneettisesti kykenemätön. Tuo ns. isäntä luuli nimittäin tiistaiaamuyön ”kuollut lahna”-imitaatiollaan pelastautuneensa äänekkäiden palvelukomentojeni Bermudan kolmion (sänky-jääkaappi-ulko-ovi) hyisestä syleilystä, mutta sen sijaan ottikin siinä tivolissa aamunkajossa tuplarundit. Ei se paljoa ole näinä vuosina viisastunut, kun tuli vieläkin kerjäämään myötätuntoa kertomalla miiiiten kiire sillä on muka töihin. Eehheheh… Tai olettiko se kysyessään ”mihin sie sen teit?” että olisin osoittanut tasulla notta tonne noin ja anna anteeksi…Yeah right, get a life apeman. Minä Olen Kissa.

Ilmeisesti REM-unen puute, ilmassa sakeana häilyvä löyhkä tai ilmalämpöpumppu löi siltä tutkan päältä, koska hajuaistillaan se ei yhtä puolen litran jutskaa tän kokoisesta kämpästä löytänyt ennen kuin oli siinä handuillaan. Järjestelmällisenä miehenä sillä on aina sängyn vieressä kolme epämääräistä läjää, josta vasemmassa on ylävartalon vaatteet, keskimmäisessä noin alavartalon vaatteet ja oikeassa päiväpeite. Annoin vielä tällä kertaa ihan opetusmielessä armon käydä oikeudesta ja hyyskäsin ainoastaan oikeanpuoleiseen. Vaikkei sillä aamusiltaan näkö-, tunto- tai hajuaisti toimi, niin ihan yliopistotasolla hydrodynamiikkaa keskinkertaisesti opiskelleena ymmärsi kuitenkin välittömästi, miksi peitto sängynpintaan osuessaan sanoi yllättäen lötsis. Biiingoooo!

Siinä välissä kun sen pitkän sisäänhengityksen aikana palkeisiin imemä ilma alkoi poistuessaan heilutella äänijänteitä noin 100 desibelin jyrinäkiroilulla, olin minä jo pikkuhiljaa haikotellen poistunut hänen ihmisyytensä aistien ulottumattomiin paikkaan jota se ei vieläkään tiedä. 

Siellä jemmassa tervatenorin äänenavausta kuunnellessa minua harmitti ainoastaan se, ettei ”rikoksen”tekohetkellä aamuyöstä ollut kakkosta tarjonnassa, mutta ykkönen jemmautui kyllä paremmin ruskeaan päiväpeittoon ja tarjosi siten visuaalisesti viihdyttävämmän etsintäshown. As if I care.

Onhan se aamu huomennakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti